QUÈ ÉS BSTIM?

BSTIM és un saló professional que pretén donar resposta a les necessitats d’aprovisionament en proximitat de peça acabada de punt de marques i distribuïdors del sector de la moda.

La nostra missió és facilitar l’establiment de relacions comercials entre empreses industrials tèxtils, principalment del punt però també d’altres serveis agregats, i gestors de produccions de productes de moda amb marques i distribuïdors europeus.

0
%

VISITANS SÓN DISTRIBUÏDORS, MARQUES DE MODA, DISSENYADORS I BOTIGUES

0
%

VISITANS SÓN EMPRESES INDUSTRIALS I PROFESSIONALS DEL SECTOR TÈXTIL

Més de 70 expositors

Xifra de negoci generada estimada en 4 milions d’euros de facturació

 

 

1.400 visitants (edició 2016)

RAPIDESA

PROXIMITAT AL MERCAT

Sèries més curtes, amb disseny personalitzat i properes a les necessitats i desitjos dels clients.

La compra en proximitat facilita respondre a les necessitats dels consumidors oferint-los els productes que precisen en cada moment, evitant estocs i costos financers.

Per a potenciar aquesta rapidesa, la nova edició de BSTIM comptarà, un cop més, amb l’espai Fresh Fashion, pensat especialment per a donar resposta a les marques que necessiten posar col·leccions al mercat en terminis curts.

 

 

PROVEÏDORS DE CONFIANÇA

SOCIS DEL MEU NEGOCI

Diferents fonts destaquen en els darrers anys la importància de l’anomenat “nearshoring”, és a dir, establir relacions duradores amb

proveïdors de confiança, propers i experts, per contribuir al desenvolupament dels productes de la marca.

 

 

INNOVACIÓ

És impossible innovar en producte sense una indústria de proximitat. Desenvolupar nous productes requereix de capacitat industrial propera (tecnologies i processos) i sobre tot coneixement (Know How).

 

 

CAPACITAT

Estudis del Centre d’Informació Tèxtil (Cityc) i del Centre tecnològic FITEX estimen que la industria tèxtil a Espanya té capacitat per assumir un 30% addicional a l’ocupació actual. Hi ha tecnologies i coneixement al servei de marques i distribuïdors.

 

 

MODA SOSTENIBLE

Els expositors de BSTIM disposen d’establiments operatius a territoris de proximitat, principalment a Espanya, i en conseqüència compleixen amb les normes socials i mediambientals regulades per la Unió Europea.

 

 

internacionalizació

Els mercats exteriors demanen cada cop més productes amb qualitat, disseny i manufactura europea: “Made in Europe”.

Per què una fira de productors  locals?

QUI EXPOSA A bstim?

A QUI VA DIRIGIT?

Empreses industrials que fabriquen peces acabades de confecció, gènere de punt i productes de bany amb capacitat per sevir producte acabat i adaptar-se a diferents volums i condicions de fabricació. També es pretén acollir a empreses dedicades a la gestió de la producció de peces tèxtils que tenen un establiment permanent a l’Estat Espanyol i un equip professional dedicat al desenvolupament i gestió de produccions per marques de moda i distribuïdors.

BSTIM està ideat pensant en oferir solucions a diferents perfils professionals: RESPONSABLES D’APROVISIONAMENT I COMPRADORS de producte acabat, dissenyadors, responsables de producte i responsables de col•lecció o directors artístics de marques de moda i distribuïdors del sector tèxtil i moda d’arreu d’Europa.

 

DISSENYADORS INDEPENDENTS que desenvolupen la seva pròpia col•lecció.

CADENES DE BOTIGUES interessades en identificar productors per cobrir necessitats de producte en els seus establiments comercials.

ALUMNES D’ESCOLES DE DISSENY i Escoles de negoci, màrqueting i comunicació dedicades al sector de la moda. Inscriu-te ja!

 

GRUP D’ADVISORS DE BSTIM

La fira BSTIM compta amb un Grup d’Advisors format per experts del sector de la moda amb l’objectiu que puguin aportar a la fira la seva experiència i els seus coneixements del sector per tal que sigui el màxim  de productiva per a visitants i expositors. Tots ells van acceptar col•laborar amb BSTIM de manera totalment desinteressada. Van formar part del grup d'advisors de l'edició 2015, els següents experts del sector:

 

Francesc Maristany, president de MODACC

Miquel Rodríguez, gerent de CCAM de la Generalitat de Catalunya

Carmen Torres, Secretària General de la Federación Española de Industrias de la Confección (FEDECON)

Sílvia Riera, periodista de la revista Modaes

Aleix Aguilera, fundador del magazine CooltureMag

Iago Esteve, responsable de Sita Murt

Silvia Calvo, presidenta de l’Asociación Moda Sostenible

Pepa Bueno, directora de l’Asociación de Creadores de Moda de España (ACME)

Igone Bartumeu, comunicació de la marca Desigual

Javier Goyaneche, fundador d’Ecoalf

Santi Casanellas, fundador de la marca Referendum

© Copyright 2016 by Hipo. All Right Reserved. Avís Legal

Contacte

Galeria

Premsa

Activitats

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Política de cookies. OK